Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
10 september, 2010, 01:38:45
Index Help Kalender Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe optische en geluid signalen lees hier het topic.

Ambulanceforum  |  Informatie Ambulanceforum  |  Hoe gebruik ik het forum / diverse handleidingen  |  Topic: Plaatsen van een filmpje met YouTube.com « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Plaatsen van een filmpje met YouTube.com  (gelezen 4637 keer)
Blauw!
Verslaafd lid

Altijd blauw is ook niet goed...

« Gepost op: 28 april, 2007, 22:36:44 »

Zoals jullie wellicht gemerkt hebben is aan de editor een functionaliteit toegevoegd om filmpjes via de youtubesite op dit forum te kunnen plaatsen. Deze mogelijkheid is nodig omdat vele andere filmpjes-sites regelmatig ongewenste (18+, ***) reclame-uitingen vertonen. Wij vonden dat niet samengaan met de strekking van dit forum.

Vandaar dat wij een ieder willen vragen om filmpjes op onderstaande wijze toe te voegen aan dit forum.

• Plaats eerst het filmpje op de site van Youtube.
  • Door op de button "youtube" te klikken in de berichten-editor van het ambulanceforum, verschijnt er een code in beeld (youtube=425,350][/youtube) waartussen je de code van het filmpje moet plakken. deze code wordt vermeld op de youtubesite onder de noemer "URL". (zie afbeelding hieronder)
  • Je filmpje wordt in het forum ingevoegd. Je wordt dus niet verwezen naar de youtubesite zelf.

Veel succes met plaatsen!

Als voorbeeld even mijn all-time-favorite. Vergeet niet het geluid oerendhard te zetten en vergelijk even het gebruik van OGS en de verkeersintensiteit !

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=voukMh6AcV0" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=voukMh6AcV0</a>
« Laatst bewerkt op: 29 april, 2007, 11:54:24 door Blauw! » Gelogd

Wa-j niet wil dat ow geschied, doe dat ook 'n aander niet !
MAX-541
Gast
« Reageer #1 Gepost op: 10 juli, 2007, 13:27:31 »

Hihi zie nu pas dat het een screenshot is van mijn filmpje ;D
Pagina's: [1] Print 
Ambulanceforum  |  Informatie Ambulanceforum  |  Hoe gebruik ik het forum / diverse handleidingen  |  Topic: Plaatsen van een filmpje met YouTube.com « vorige volgende »

RSS Powered by SMF 2.0 RC3 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC WAP2