franss
Gast
|
 |
« Gepost op: 22 april, 2007, 15:40:24 » |
|
zijn er al mensen die de ala-brug groep in c2000 gebruiken ?
ik heb hem net ondekt en hoorde dat je c2000 op ala-brug moet zetten als je buiten je eigen regio rijd ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bart
Gast
|
 |
« Reageer #2 Gepost op: 23 april, 2007, 11:48:19 » |
|
Grappig, was mij niet bekend. Wij hebben van elke regio een inmeldgroep in de mobi staan; als ik me even wil aanmelden bij de andere meldkamer schakel ik daar naartoe en druk ik een 'achtje'. Sommige meldkamers roepen je dan terug met je eigen nummer en standplaats; anderen zien dat blijkbaar niet en roepen "Wie voor de meldkamer.....". Ook bij bijstand aan een ander regio werk ik op die manier, zij kunnen je dan als het goed is weer patchen aan andere auto's indien dat nodig is.
|
|
|
|
« Laatst bewerkt op: 23 april, 2007, 17:56:47 door Bart »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
franss
Gast
|
 |
« Reageer #5 Gepost op: 28 april, 2007, 22:52:45 » |
|
er waren een aantal chauffeurs die wel wisten hoe het werkt maar houden zich daar niet strak aan vandaar dat het me pas vorige week is opgevallen
ik weet nu in elk geval wat het betekend en wacht de werkinstructie maar even af communicatie is meestal iets wat de chauffeur regelt hiero
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
franss
Gast
|
 |
« Reageer #7 Gepost op: 04 juli, 2007, 21:11:51 » |
|
de ala-brug groep hierzo ook niet in gebruik is er een melding dan zal de eigen mka deze aannemen en doorgeven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
franss
Gast
|
 |
« Reageer #9 Gepost op: 09 juli, 2007, 15:18:58 » |
|
denk het wel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bart
Gast
|
 |
« Reageer #14 Gepost op: 26 september, 2007, 17:23:47 » |
|
Achtje? Oh, ik doe het juist altijd weer met een zeventje... De acht staat bij "ons" voor alarmering MKA voor spoedassistentie bij reanimatie, brandweer t.p. enz.
Hmmm.... Zeven is niet in gebruik bij ons.... acht is spraakaanvraag en negen is spoed-spraakaanvraag (bestellen/afbestellen tweede auto, politie, brandweer, cavalerie enz.  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|