Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
04 september, 2010, 23:10:40
Index Help Kalender Inloggen Registreren
Nieuws: Wordt vandaag nog lid van het ambulanceforum en je krijgt toegang tot alle onderwerpen Als gast heb je beperkte toegang tot onderwerpen

Ambulanceforum  |  Ambulanceforum  |  Ambulance algemeen  |  Topic: nazorg patientencontact « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: nazorg patientencontact  (gelezen 169 keer)
sylvia fokkens
Junior lid
*

« Gepost op: 20 juli, 2010, 09:25:39 »

Sinds 2001 ben ik werkzaam in de provincie Groningen als ambulance verpleegkundige. wat ik graag zou willen invoeren, is een mogelijkheid voor patienten c.q. familie/betrokkenen om in contact te komen met ambulance-medewerkers na een voor hen emotionele inzet. bijvoorbeeld na een ongeval, reanimatie, overlijden. Op zich worden mensen vaak via de politie gewezen op slachtofferhulp, maar zijn er ambulancediensten die ook iets doen aan nazorg? Bijvoorbeeld een folder of kaartje achterlaten? Ik ben erg benieuwd hiernaar en wat persoonlijke ervaringen zijn.
ijsselvechter
Verslaafd lid

carpe diem

« Reageer #1 Gepost op: 02 augustus, 2010, 12:57:42 »

In IJsselland gebruiken we het kaartje "schokkende gebeurtenissen" . Dit wordt in voorkomende gevallen afgegeven aan betrokkenen. Hierop staat een telefoonnr welke men bij vragen kan bellen. Zonodig wordt de betrokken bemanning gevraagt om contact met diegene op te nemen.

wat gij niet wil dat u geschied..........
Pagina's: [1] Print 
Ambulanceforum  |  Ambulanceforum  |  Ambulance algemeen  |  Topic: nazorg patientencontact « vorige volgende »

RSS Powered by SMF 2.0 RC3 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC WAP2