Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
10 september, 2010, 02:20:26
Index Help Kalender Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe optische en geluid signalen lees hier het topic.

Ambulanceforum  |  Ambulanceforum  |  Foto en filmmateriaal  |  Topic: wie kent dit voertuig? « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: wie kent dit voertuig?  (gelezen 674 keer)
paulg
Junior lid
*

« Gepost op: 22 januari, 2010, 23:42:47 »

Vanmiddag gezien in Diemen, voormalige Duitse RTW. De afdrukken van de oude stickers (Rettungsdienst; Feuer; Unfall; 112) waren nog zichtbaar. Gezien de uitrusting van de RTW lijkt me dit géén MICU. Kenteken opgezocht op website RDW: geen gegevens bekend. Handelarenkenteken kan het niet zijn, die zijn groen en beginnen met FH.

* IMG_0166 (Medium).JPG (281.1 kB, 800x600 - bekeken 102 keer.)

* IMG_0171 (Medium).JPG (260.81 kB, 800x600 - bekeken 91 keer.)
Pleegje-Zwolle
Verslaafd lid

« Reageer #1 Gepost op: 23 januari, 2010, 13:41:57 »

Heb je op hun website gekeken?? Staat alle informatie.
milan
Senior lid
**

« Reageer #2 Gepost op: 23 januari, 2010, 15:41:24 »

Hey

Deze auto heeft op dit moment een tijdelijk kenteken ( witte achtergrond en zwarte letters)

Toen de eerste micu ambulances in het noorden op de weg kwamen waren deze ook uitgerust met een tijdelijk kenteken, het nederlandse kenteken word dan later aangevraagt als het papierwerk rond is.

Het is nog de oude letter en cijfercombinatie dus het lijkt dat dit voertuig als vrachtwagen word geregistreerd.

Ik heb foto's van een Chevrolet ambulance in gebruik bij Patienten Vervoer Nederland, ik weet niet of de Chevy een huur voertuig is. Ik zal de foto's later plaatsen.

groet
M.

paulg
Junior lid
*

« Reageer #3 Gepost op: 23 januari, 2010, 17:10:20 »

heb inderdaad op de website gekeken. Weet intussen waar het voertuig vandaan komt: Düsseldorf, kenteken was D-2412.
Hoe zit het nu met MICU-vergunningen, ik dacht dat de minister maar een beperkt aantal had uitgegeven voor MICU-centra en MICU-vervoerders?
Groet,
Paul
Enrique
Verslaafd lid

« Reageer #4 Gepost op: 23 januari, 2010, 20:45:03 »

Hier een foto van www.ot112.de in zijn Düsseldorfse tijd.

* 056586.JPG (190.03 kB, 750x498 - bekeken 57 keer.)
milan
Senior lid
**

« Reageer #5 Gepost op: 23 januari, 2010, 22:30:22 »

Hey

Deze auto heeft op dit moment een tijdelijk kenteken ( witte achtergrond en zwarte letters)

Toen de eerste micu ambulances in het noorden op de weg kwamen waren deze ook uitgerust met een tijdelijk kenteken, het nederlandse kenteken word dan later aangevraagt als het papierwerk rond is.

Het is nog de oude letter en cijfercombinatie dus het lijkt dat dit voertuig als vrachtwagen word geregistreerd.

Ik heb foto's van een Chevrolet ambulance in gebruik bij Patienten Vervoer Nederland, ik weet niet of de Chevy een huur voertuig is. Ik zal de foto's later plaatsen.

groet
M.
En bij deze de foto. groeten M.  foto: patienten vervoer nederland

Enrique
Verslaafd lid

« Reageer #6 Gepost op: 23 januari, 2010, 22:38:09 »

Iemand enig idee van de herkomst van deze ambulance? Regio/roepnummer?
PeterEde
Ere lid

« Reageer #7 Gepost op: 25 januari, 2010, 21:47:34 »

Het is de oude 06-152 uit Doetinchem

Enrique
Verslaafd lid

« Reageer #8 Gepost op: 12 februari, 2010, 21:31:37 »

In het topic hierboven onder voertuigen nummer 1 heb ik foto's van alle vier de ambulances van PVN gezet, zoals ze er vandaag bij stonden.
Enrique
Verslaafd lid

« Reageer #9 Gepost op: 25 april, 2010, 20:36:56 »

Bij Amstra in Geldermalsen staan twee nieuwe Toyota Landcruiser ambulances in opbouw. 4x4, geel van kleur, met de normale striping. Nog geen regionaam etc. erop. Transparante LED-balk waar Haaglanden ook mee rijdt op een aantal Tourans van de GGD volgens mij en diverse LEDjes op de opbouw rondom. En het zijn echte ambulances, dus een soort kofferopbouw achterop waar patiënten in kunnen worden vervoerd. Iemand enig idee welke ambulancedienst vol verwachting op deze wagens zit te wachten?
Enrique
Verslaafd lid

« Reageer #10 Gepost op: 26 april, 2010, 20:18:47 »

Bij Amstra in Geldermalsen staan twee nieuwe Toyota Landcruiser ambulances in opbouw. 4x4, geel van kleur, met de normale striping. Nog geen regionaam etc. erop. Transparante LED-balk waar Haaglanden ook mee rijdt op een aantal Tourans van de GGD volgens mij en diverse LEDjes op de opbouw rondom. En het zijn echte ambulances, dus een soort kofferopbouw achterop waar patiënten in kunnen worden vervoerd. Iemand enig idee welke ambulancedienst vol verwachting op deze wagens zit te wachten?

Ben er inmiddels achter: ze gaan naar de Antillen.
Pagina's: [1] Print 
Ambulanceforum  |  Ambulanceforum  |  Foto en filmmateriaal  |  Topic: wie kent dit voertuig? « vorige volgende »

RSS Powered by SMF 2.0 RC3 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC WAP2