Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
30 juli, 2010, 18:07:59
Index Help Kalender Inloggen Registreren
Nieuws: Eén meldkamer voor alle hulpdiensten!! lees hier het topic.

Ambulanceforum  |  Ambulanceforum  |  Wet en regelgeving  |  Topic: Maximale hoogte gesteld aan vluchtheuvels voor ambulance? « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Maximale hoogte gesteld aan vluchtheuvels voor ambulance?  (gelezen 474 keer)
Rene
Junior lid
*

« Gepost op: 26 augustus, 2009, 20:41:38 »

Bij mij in de wijk liggen erg weinig maar vooral lage vluchtheuvels. Deze wil ik graag verhoogd hebben, zodat minder hard gereden wordt. Voor deze hoogte wordt ongetwijfeld een maximum gesteld, zodat spoedeisende diensten hier niet teveel hinder van ondervinden.
Weet iemand wat de eisen zijn die de ambulance-dienst hieraan stelt?
Alvast bedankt.

M.vr.gr.
Rene
ijsselvechter
Verslaafd lid

carpe diem

« Reageer #1 Gepost op: 28 augustus, 2009, 17:02:25 »

Ik neem aan dat je drempels bedoeld? Volgens mij heeft de ambulancedienst weinig te eisen. Ze worden er gewoon neergegooid. Er zijn wel wettelijk normen wat betreft de hoogte. Dat is afhankelijk van de maximaal toegestane snelheid op die plaats. Even iets anders. Heb jij wel eens in zo'n geel busje gelegen terwijl ze ermee over die drempels knalden?  Dan wil je ze helemaal niet meer, ;)

wat gij niet wil dat u geschied..........
Pagina's: [1] Print 
Ambulanceforum  |  Ambulanceforum  |  Wet en regelgeving  |  Topic: Maximale hoogte gesteld aan vluchtheuvels voor ambulance? « vorige volgende »

RSS Powered by SMF 2.0 RC3 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC WAP2