Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
06 september, 2010, 21:57:33
Index Help Kalender Inloggen Registreren
Nieuws: Ambustart De startpagina, voor de ambulancehulpverlener

Ambulanceforum  |  Ambulanceforum  |  Foto en filmmateriaal  |  voertuig no 3  |  Topic: Mobile Intensive Care Unit (MICU) van de Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] Print
Auteur Topic: Mobile Intensive Care Unit (MICU) van de Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond  (gelezen 3694 keer)
Enrique
Verslaafd lid

« Reageer #45 Gepost op: 16 mei, 2010, 16:17:47 »

En hier het bewijs...  ;D (edit: helaas, het bewijs kan ik niet plaatsen omdat de uploadmap vol zit volgens de melding op het forum. Ik moet een beheerder op de hoogte stellen... het bewijs volgt dus nog.

De 17303 wordt trouwens als interventie- c.q. piketvoertuig gebruikt en bestuurd door de MICU-arts van dienst. Het voertuig staat dus ook bij de MICU-arts van dienst voor de deur en heeft geen vaste standplaats. Er zitten blauwe LEDs in de grille weggewerkt en het voertuig is voorzien van een blauwe kleefpit voor spoedritten.
Enrique
Verslaafd lid

« Reageer #46 Gepost op: 16 mei, 2010, 16:52:24 »

Aangepast, je kunt weer uploaden !!!

Waarvoor dank!  ;D

* 008a.jpg (793.48 kB, 1930x1282 - bekeken 33 keer.)

* 004a.jpg (643.68 kB, 1716x1140 - bekeken 13 keer.)
« Laatst bewerkt op: 31 mei, 2010, 19:31:04 door Enrique » Gelogd
Enrique
Verslaafd lid

« Reageer #47 Gepost op: 24 mei, 2010, 19:30:42 »

http://www.hulpverleningsforum.nl/forum/index.php/topic,10749.msg767723.html#msg767723

De 17303. Dit voertuig betreft de prive-auto van de intensivist.
JvO
ACH NS io
Senior lid
**

« Reageer #48 Gepost op: 07 augustus, 2010, 00:34:57 »

De achterkant van de 17301, met nieuwe MICU-sticker.

En ter info: de 17303 (MICU-interventieteam) is bedoeld voor de arts en de pleeg, die met dit voertuig snel naar een locatie (vaak een ziekenhuis) kunnen rijden om de patiƫnt waar het op dat moment niet goed mee gaat gereed te maken voor het vervoer en alvast de nodige medische handelingen te kunnen verrichten. De chauffeur van de MICU komt dan erachteraan met de MICU (maar die doet er wat langer over uiteraard).
Vrij bizar dan, ik zag een filmpje op youtube van deze auto die samen met een MICU begeleid werd....  dan zit er dus op dat moment geen arts in de MICU? of alleen een arts?  en hoe zit het dan met rijopleidingen? IC-plegen met VVT-opleidingen lijken me ook vrij schaars....
Sjoerd
Verslaafd lid

« Reageer #49 Gepost op: 07 augustus, 2010, 01:07:04 »

Waar is een 100% VVT opleiding voor nodig dan? Als iemand instructie krijgt in het rijden voldoet dat. Daar hoeft niet perse een VVT sticker op te zitten. Hadden wij als huisartschauffeur/RR chauffeur ook niet. Instructie wel. Vervolgens mag je rijden.

Het kan ook nog zijn dat het interventieteam een chauffeur meekrijgt uit een bepaalde groep mensen en dat die heen en terug rijdt.

a) interventieteam naar ziekenhuis
b) MICU met chauffeur naar ziekenhuis
c) patient met eea aan personeel achterin stoppen
d) ambuchauffeur rijdt met MICU en het hele spulletje naar [vulmaarin]
e) interventieteam auto wordt gereden door [vulmaarin]. In het ergste geval laat je hem staan.

JvO
ACH NS io
Senior lid
**

« Reageer #50 Gepost op: 07 augustus, 2010, 01:10:36 »

Waar is een 100% VVT opleiding voor nodig dan? Als iemand instructie krijgt in het rijden voldoet dat. Daar hoeft niet perse een VVT sticker op te zitten. Hadden wij als huisartschauffeur/RR chauffeur ook niet. Instructie wel. Vervolgens mag je rijden.

Het kan ook nog zijn dat het interventieteam een chauffeur meekrijgt uit een bepaalde groep mensen en dat die heen en terug rijdt.

a) interventieteam naar ziekenhuis
b) MICU met chauffeur naar ziekenhuis
c) patient met eea aan personeel achterin stoppen
d) ambuchauffeur rijdt met MICU en het hele spulletje naar [vulmaarin]
e) interventieteam auto wordt gereden door [vulmaarin]. In het ergste geval laat je hem staan.
Dat gebeurt dus niet zo.....

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=vcPQvcpvvrY" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=vcPQvcpvvrY</a>
Sjoerd
Verslaafd lid

« Reageer #51 Gepost op: 07 augustus, 2010, 02:05:51 »

Hoe bedoel je ? Ik zie daar toch echt een filmpje van mijn punt d en 1e deel van punt e :)
JvO
ACH NS io
Senior lid
**

« Reageer #52 Gepost op: 07 augustus, 2010, 11:48:38 »

Hoe bedoel je ? Ik zie daar toch echt een filmpje van mijn punt d en 1e deel van punt e :)
Ja.... dus rijdt er of een 2e chauffeur extra mee met de piket-MICU-interventieauto , of er zit nu geen arts of geen pleeg in de MICU?
Pagina's: 1 2 3 [4] Print 
Ambulanceforum  |  Ambulanceforum  |  Foto en filmmateriaal  |  voertuig no 3  |  Topic: Mobile Intensive Care Unit (MICU) van de Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond « vorige volgende »

RSS Powered by SMF 2.0 RC3 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC WAP2