Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
06 september, 2010, 22:49:32
Index Help Kalender Inloggen Registreren
Nieuws: Nieuwe optische en geluid signalen lees hier het topic.

Ambulanceforum  |  Teutplekje  |  Teutplekje  |  Topic: 2009 wat gaat het ons brengen « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: 2009 wat gaat het ons brengen  (gelezen 487 keer)
Arie
Global Moderator
Verslaafd lid

« Gepost op: 04 januari, 2009, 09:38:11 »

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar...

Ja een nieuw jaar wat gaat dat allemaal worden, we hebben weer een nieuw jaar voor ons ik kijk er een beetje tegenop.....

In de verschillende nieuwjaarstoespraken is het al aan de orde geweest, vertrouwen of te goed van vertrouwen, ik weet niet meer wat ik er over moet denken.
Ik maak me soms wel druk over onze positie, onze arbeidsvoorwaarden, de nieuwe ambulancewet, maar de gele auto's blijven toch wel rijden denk ik dan maar, misschien een andere baas.
Is het vervelend als er een keer de frisse wind door gaat, nee uit ervaring in mijn vorige leven heb ik dit niet als vervelend ervaren, wel hoop ik dan dat dit duidelijk wordt gecommuniceerd naar bijvoorbeeld de werknemers toe, want daar gaat nog een boel mis.

Het is vreemd als je van patiƫnten moet horen wat de plannen zijn over het invoeren van de Flister of bijvoorbeeld het verhuizen van een standplaats.
Mijn inziens is het wel handig om dit eerst met "ons" te communiceren, maar goed ik weet de afgelopen 15 jaar niet anders......

Om er maar een PUNT achter dit verhaal te zetten hoop ik dat het een beter jaar wordt als de vorige....beter.....ja NOG beter.....
Pagina's: [1] Print 
Ambulanceforum  |  Teutplekje  |  Teutplekje  |  Topic: 2009 wat gaat het ons brengen « vorige volgende »

RSS Powered by SMF 2.0 RC3 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC WAP2